top of page

איסלנד : סיור מגדלורים




יש בערך 104 מגדלורים פעילים לאורך 5000 הקילומטרים של החוף האיסלנדי!


מהו המגדלור המבודד ביותר באיסלנד?

מגדלור Þrídrangaviti

מגדלור Þrídrangaviti (בתעתיק כ-Thridrangaviti) הוא מגדלור במרחק 7.2 קילומטרים (4.5 מייל) מהחוף הדרום-מערבי של איסלנד, בארכיפלג ווסטמנאייר, המתואר לעתים קרובות כמגדלור המבודד ביותר בעולם.


מגדלור טרידרנגר, דרום איסלנד,

טרידרנגר נחשב למגדלור הכי מבודד ולא נגיש בעולם. כרגע ניתן להגיע אליו רק בעזרת מסוק. אבל בתקופה שהוא נבנה, רק הרפתקנים הנועזים ביותר היו מסוגלים לטפס על הצוקים התלולים שלו.

בשנת 1939 בדרום איסלנד הקרה התאספו ארבע גברים לבניית המגדלור הקטן של טרידרנגר, באחד המקומות הבלתי נגישים ביותר בעולם. מעט מאוד ידוע על אופן הקמתו של מבנה זה, הממוקם על ראש סלע אנכי שמתרומם מתוך האוקיינוס האטלנטי לגבוה 36 מטר, ומרוחק כעשרה קילומטרים מקו החוף. כדי לשאת את הכלים וחומרי הבניה, העובדים נאלצו לטפס על חבלים עד לראש הצוק. שם הניחו את היסוד למגדלור בידיהם, והבטיחו שרוחות חזקות וגשם לא ישלחו אותם לקרקעית. גלי האוקיינוס הקפואים המתנפצים על הסלע, הופכים כל ניסיון להגיע למגדלור בסירה לכמעט בלתי אפשרי. דבר שהיום הופך אותו לנגיש רק מהשמיים.

ביולי 2015 הגיעו במסוק למקום שישה עובדים לביצוע עבודות תחזוקה וצילמו את הסרטון הבא







Hafnarnes Lighthouse


Selvogsviti lighthouse, South Iceland


The lighthouse at Stafsnes is called in Icelandic Stafsnesviti and it was built in 1925 and is 8m high. It is painted orange
















Akranes old lighthouse in Akranes, Iceland










123 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page