top of page

טירת ארגונסה Castello Aragonese, ליד האי איסקיה , איטליה


הטירה המרשימה שנבנתה בשנת 474 לפניה"ס היא זאת שתקבל את פניכם בהגיעכם בשייט אל האי איסקיה, טירה מרשימה ושמורה המשתלבת באדמת הבזלת של האי הוולקני, מחזה מרשים. גם ביקור בטירה הוא מרשים ובגדר חובה בעת שהותכם באיסקיה. הטירה שוכנת על צוק בים המחובר אל האי בגשר בנוי בים להולכי רגל.


הטירה שוכנת באי איסקיה הידוע בהרי הגעש בו במפרץ נאפולי. היא מחוברת ליבשה הודות לגשר באורך 213 מטרים. הטירה נבנתה בין המאה ה-12 והמאה ה-17.

המקום ידע קרבות קשים לאורך ההיסטוריה החל משנת 400 לספירה .


האי איסקיה Ischia הוא הגדול בין איי מפרץ נאפולי ושוכן בחלקו הצפוני של המפרץ כ-30 קילומטר מערבית למילאנו בים הטיראני. גודלו כ-46 קמ"ר ואוכלוסייתו מונה כ-60,000 תושבים שרובם מתפנסים מתיירות. האי איסקיה אינו מפורסם (בקרב ישראלים) כמו שכנו מדרום, האי קפרי Capri, אך לאחרונה קיבל חשיפה מכוון מפתיע, סדרת הספרים המפורסמת של אלנה פרנטה: "החברה הגאונה שלי" בה תיאורים מחופשה על האי איסקיה. מעצם היותו אי וולקני, יש ריכוז של מעיינות טבעיים על האי שסביבם גם כמה אתרי הנופש ורזורטים נחשקים, לצד חופים משגעים של מי טורקיז צלולים וחופים חוליים, סמטאות היסטוריות והר געש פעיל, האי איסקיה הוא אחד מיעדי הנופש הנחשקים באיזור זה של איטליה.

























פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page