top of page

מפרצי ברבורים ונהרות באירופה : סיור בוקר



תחנה ראשונה : המראה הנפלא של גשר קארל. פראג , מדי פעם יסתובבו פה כמה ברבורים,

מפרץ הברבורים על נהר הוולאטבה, צופה על גשר קארל , לפעמים , עם המון ברבורים יפיפיים,

ניתן להאכיל אותם ולהתקרב אליהם.









תחנה שנייה :

Photo by :


נהר הסוורן (River Severn,) הוא הנהר הארוך ביותר בממלכה המאוחדת, מוצאו בהרי קמבריה שבוויילס והוא נשפך לים בתעלת בריסטול. הנהר זורם ממערב ויילס לכיוון מזרח ודרום מזרח. הוא זורם לסירוגין באנגליה ובוויילס, כאשר חלקים ממנו אף מהווים את הגבול ביניהם.


סוורן, שאורכו 354 קילומטרים, הוא הנהר הארוך ביותר בממלכה המאוחדת והשני באורכו באיים הבריטים אחרי השאנון באירלנד. הוא עובר דרך שרוסברי, עמק איירונברידג', ווסטרשייר וגלוסטר.










תחנה שלישית

לינקולן (Lincoln) היא עיר במחוז לינקולנשייר שבאזור מזרח המידלנדס.

נהר Witham זורם דרך המבנים העתיקים של העיר וניתן לראות בבוקר כמה מפרצי ברבורים שם.

הקתדרלה בעיר לינקולן אשר שייכת לכנסייה האנגליקנית, בנויה רובה בסגנון גותי. היא נבנתה בשלבים בין המאות ה-11 וה-14, ובתקופות מסוימות, מהמאה ה-14 עד אמצע המאה ה-16, היא נחשבה למקום הגבוה בעולם, אחרי שקטפה את התואר מהפירמידה של גיזה במצרים. את הקתדרלה הורה להקים ויליאם הכובש (המלך אשר אחראי גם לבניית טירת נוטינגהאם) וכיום היא השלישית בגודלה באנגליה.

Swans on the River Witham at Lincoln

River Witham at Lincoln - the High Bridge and the usual crowds of swans. The swan is the emblem of St Hugh of Lincoln - he had a tame one!









תחנה רביעית , מפרצי ברבורים בנהר אייבון, אנגליה

אייבון Avon; הוא נהר באורך 120 קילומטרים, הזורם בדרום-מערב אנגליה ובעל אגן ניקוז המשתרע על פני 2,308 קמ"ר.

מוצא הנהר הוא ליד צ'יפינג סודברי (Chipping Sodbury) שבגלוסטרשייר, כשלאחר מכן הוא מתחלק לשניים ומתמזג בחזרה לפני שהוא עובר דרך וילטשייר. ניתן לנווט בקטע הנהר הנמוך שבין באת' לפרבר אייבונמאות' בבריסטול, על גדות נהר סוורן.

הנהר זורם בהמשך לתעלת קנט ואייבון, המצטלבת עם הנהר מתחת לסכר בקרבת תאי השיט של באת'. האייבון, ביחד עם נהרות קנט והתמזה, משמשים נתיב ישיר לסירות תעלה מבריסטול ללונדון.

האייבון זורם דרך קיינסהאם (Keynsham) לכיוון בריסטול. לאורך רוב המסלול שלו לאחר היציאה מווילטשייר הוא מסמן את הגבול המסורתי בין סומרסט לגלוסטרשייר.

River Avon, Stratford-upon-Avon











122 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page